Wednesday, October 27, 2010

Tampil Menawan Pada Setiap Peringkat Usia



Produk2 yg baik dapat membantu kulit dgn menggunakan teknik2 pengurusan masa berdaya cipta agar kesan masa pd kulit tidak ketara. Sama ada tahap pertahanan bersifat proakrif, mencegah @ memulih, mulakan sekarang untuk melihat kuliit yg tampak lebih muda.

DALAM USIA 20an

Kulit mula pulih seperti biasa dan mengekalkan lebih keseimbangan. Anda boleh mengekalkan rutin penjagaan kulit tetap anda dgn produk Penghidratan(kulit kering), Pengimbangan (Kulit berminyak). Sebagai langkah pencegahan terhadap penuaan sebelum masanya, dan tambahkan penjagaan kulit anda dengan:

1. Pelembap siang & malam. Cth Losyen/Krim Pelindung Siang @ losyen/ kriim pemulihan Malam.

2. Losyen Pengurang Kedutan (untuk mengatasi garis2 halus@kedutan

DALAM USIA 30an

Anda mula melihat tanda2 penuaan sperti kekeringan,warna tidak sekata, kecerahan yg teruk dan masa pemulihan semakin perlahan. Produk2 ini,yg meningkatkan komunikasi sel dan membantu memperbaiki sendiri untuk mengelakkaan penuaan sebelum masanya, harus menjadi sebahagian daripada rutin tiga langkah anda antaranya membersih, menyegar, melembap. Manakala Pure White boleh di guna untuk menangani perubahan warna kulit. Sebagai contoh, gunakan Pure White untuk siang dan Time defiance untuk malam bg membersih, menyegar dan melembapkan kulit anda. Untuk perlindungan selanjutnya, guna:

1.Serum Pembaikan intensif

2.Losyen Pengurang Kedutan, Rawatan Vitamin C+Keladi.

3.Sari Pencerah kulit

LEWAT 30an HINGGA 40an

Tanda2 penuaan adalah lebih ketara dgn garis2 halus dan kedut-kedut yg lebih jelas.Kulit juga mula hilang keupayaan untuk mengekalkan lembapan dan komunikasi selular musnah. Time defiance dan Pure White harus menjadi rutin 3 langkah anda iaitu membersih, menyegar, melembap dgn penekanan ke atas penjagaan tambahan seperti:

Guna Serm Pembaikan Intensif secara kerap, sekurang-kurangnya setiap 3 bulan,untuk merangsang dan memulihkan sel2 kulit hingga ke tahap yg sihat. Untuk pencegahan lanjut,guna;

1.Rawatan Vitamin C + keladi pd kawasan mata dan bibir.

2.Losyen Pengurang kedutan pd garis2 ekspresi wajah.

3.Sari Pemutihan untuk mengurangkan proses melanogenesis kulit.

4.Pembetul Tompokan Pemutihan untuk mencerahkan tompokan gelap.

5.Krim Asas Penegang Kulit untuk melengkapkan rutin kulit anda dgn kemasa yg sempurna.

Setiap lingkungan usia perlukan penjagaan, Penjagaan yg baik akan dapat kulit yg menarik dan tiada masalah.


No comments: