Saturday, October 16, 2010

Leganya dah lengkap barang baby

Lega skit barang2 baby banyak yg dah beli,
pening juga cari barang baby,
maklumlah tak da pengalaman,hehe.
apepun, nasib baik dapat husband yg memahami,
maklumla, aku kalau pilih barang2 ni leceh dan cerewet,
last2,dia yg pilih semua barang baby,
aku ikut je la,
excited juga mase beli barang baby,
banyak sangat pilihan,hehe.

nasib baik ada pn Haziriah(kak long-kakak ipar) banyak nye tips yg di berikan,
dan banyak sangat barang yg di kasinye, time kasih kak long.

mak aku pulak,banyak barang yg nak dibuat nye, nak wat bengkung zaman dulu la,
walaupun aku ada bengkung moden,
maybe sebab cucu pertama kut.hehe

aku jenis tak kisah,ikut jek kata dia,
semua tu ada hikmah nye dan kebaikan tuk aku,

sekarang ni, tinggal nak packing barang aku dan baby jek,
lepas tu siap la tugas aku,

apepun, time kaseh pada kawan2 aku yg ambil berat pada keadaan aku yg terboyot2 ni,
byk betol tips2 yg korang kasi, aku amat menghargai sangat2.

harap masa bersalin nanti berjalan dgn lancar.

amin

2 comments:

HaiDa HiDa said...

salam..
sedang menunggu kehadiran baby sulung la ni ya.. tahniah2.. moga di permudahkan segala-galanya.. amin..

health-beauty-slimming said...

wslm,
tq2,harap2 semuanye berjalan dgn lancar.