Tuesday, August 3, 2010

balik kg..

semalam baru balik dari kg mak,best nye..
x jauh pun dari umah sewa,
tp jarang blk walaupun dekat,
he3

seronok sgt mase duk kt kg, dapt jumpe kucing2 aku yg cute miut, tu.
sayang sgt kt die,
makin comel dan manje nye die...
mengada2 pun ade,
dapat jumpe ayam kesayangan..
dulu mase aku lum kahwin,aku de bela burung tiong,
aku bela selama 16 thn,
sejak sekolah menengah rendah thn 1998,
2 minggu lps aku kahwin, tiong pun mati,
sbb adik aku lupe kasi makan..
aku sedih sgt,.. sayu nye hati..
yg menarik kt tiong tu, pandai bercakap...
selalu sebut name aku,name adik aku dan name mak.
riuh bile dgr die bercakap.

apepun,aku terima ketiadaan nye..
selepas aku bersama org tersayang, die pergi..
aku redha dgn ketiadaan nye..
walaupun hati ni sedih yg teramat sgt..

tiong, tuan syg sgt kt tiong..

No comments: