Sunday, December 5, 2010

SET BERSALIN TROPICAL HERBS

Hari ni genap la 13 hari berpantang bersalin,
Badan aku pun dah semakin sihat,
Best sgt guna set Bersalin Tropical Herbs ni,
Semakin hari,badan makin ringan,
Hilang rase sakit2 badan,
Penggunaan bermula dari pembersih wanita,Teh Herba, penghangat badan,peramping perut, pilis hingga penggunaan jamu,

Penggunaan pembersih wanita ni bagus sgt,sebab ia mengecutkan rahim serta luka2 dalaman,
Teh herba pula bertujuan membuang angin dalam badan serta memulihkan badan yg sakit2,
Penghangat Badan, Peramping Perut dan Pilis pula bertujuan memberi kesegaran pada badan serta memulihkan struktur kulit dan meramping perut,
Dari segi jamu pula,
Nasib baik la jamunya secara kapsul,
Tak de la terase pahit sgt mase nak telan,

Walaupun baru 13 hari, tapi terasa pinggang semakin ramping dan kembali seperti dulu,
Itu yang amat menggembira kan hati aku, hehe.
Set bersalin ni,lengkap dgn bengkung moden, penggunaan yg mudah dan memberi kesan yg ketara sekali terutama di bahagian perut.

Ada orang kata lepas bersalin ,badan susah nak ramping semula,
Tapi set ni memberi kepuasan yg sebaliknya pada aku,

Apa pun penggunaan akan diteruskan sehingga hari ke 44,

Berminat untuk mengetahui set bersalin TROPICAL HERBS ni,
boleh email:hafsahzainuri@yahoo.com atau sms 012-2769707

2 comments:

.:mama dhia:. said...

dulu mase deliver dhia pun saye pakai set ni..
senang penggunaannyer.. and berkesan..

health-beauty-slimming said...

mmg senang cara guna nye,ape pun bdn2 yg sakit2 masa bersalin tu cpt hilang