Saturday, December 4, 2010

22 November 2010, Tarikh Aku Bergelar Seorang Ibu



Tarikh 22 November 2010, merupakan tarikh yg amat bermakna bagi aku ketika umur 27 tahun,
di mana tarikh tersebut,aku bergelar seorang ibu. Adakalanya cam tak percaya,bagai mimpi di siang hari. hehe. Pabila aku menatap wajah anak aku, lalu terdetik. OH, I'M ALREADY MOTHER.

Masa melahirkan nye,rasa susah sangat, maklum lah anak pertama, mana ada pengalaman.
Pelbagai perasaan di duga, ketika kat bilik bersalin, rasa takut yg teramat sangat, maklumlah mase tu husband tak de kat sebelah, dia kena duk luar. Nasib baik la ada 'nurse2 praktikal' mase tu, boleh la wat tenang hati aku yg ketakutan mase tu, TIMA KASEH DIK.

JAM 1.46pm, aku selamat melahirkan bayi perempuan, walaupun hanya 2.46kg jek,ape pun yg penting selamat.

Setelah ada nya dia dalam hidup kami berdua, terasa lengkap rasa nya, dalam hidup ni.
Wajah seorang BAPA terpancar di muka suami ku. hehe.

Si comel ni,aku berikan nama NUR RUFAIDAH, sempena nama seseorang yg aku kenal.

Ape pun, hargai lah ibu kita,kerana betapa susahnya dia melahirkan kita.

4 comments:

Eloïse Dao said...

oooh, i want a baby!!

.:mama dhia:. said...

tahniah yer...
so cumel..

eiza said...

Baby kita sebaya.
sama tahun..:p

health-beauty-slimming said...

mama dhia: tq 4 de wish
eiza: yeke sebaya,baby u dah pandai ape skrg